رنگکار حرفه ای شیراز

Keratin-hair-care.jpg

نازی شیبانی 09175265005

رنگ مو.لايت مو.بالياژ مو ، ريشه گيري ، رنگ ساژ - نگ و لایت مو با 13 سال سابقه كار در تركيه

رنگ موی شیراز در بهترین آرایشگاه :خانم نازي شيباني با بیش از 15 سال سابقه کاری در حوزه انواع متدهای رنگ و مش نظیر هایلایت، بلیاژ، آمبره، سامبره و ... فعالیت می کنند. از جمله نکات مثبت کار ایشان می توان به استفاده از بهترین و باکیفیت ترین مواد رنگ، اشاره کرد. جهت مراجعه به سالن آرایش و زیبایی نازي شيباني می توانید از طریق راه های ارتباطی ذیل اقدام کنید:
آدرس: شيراز ،ستارخان
09175265005

بهترین مرکز تخصصی رنگ و مش

رنگ موی شیراز در بهترین آرایشگاه

اگر از مهارت کافی برای رنگ و مش کردن موها برخوردار نباشید، احتمالا در فرآیند آمبره کردن موها به مشکل بر خواهید خورد. همچنین آمبره موها یکی از روش های جدید مش کردن است که به مهارت و تجربه بالایی نیاز داشته و در صورت بروز خطا، موها با آسیب بسیاری مواجه خواهند شد. اگر به دنبال یک رنگ و مش کار حرفه ای هستید، سرکار نازي شيباني می باشد که فعالیت های حرفه ای خود را در سالن آرایش و زیبایی نازي شيباني انجام می دهند.

اینرا هم بخوون:
بهترین آرایشگاه رنگ و مش در شیراز

بهترین آرایشگاه رنگ و مش در شیراز با بکارگیری رنگ و مش کار حرفه ای شیراز ضامن زیبایی و حفظ سلامت موهای شماست ...

محافظت از موها

رنگ موی شیراز در بهترین آرایشگاه
اگر موهایتان را به خوبی تغذیه کنید، در واقع بهترین زمینه برای رنگ جدید را پدید آورده اید. برای این که موهای شاداب و جذابی داشته باشید، سعی کنید از استرس های روزانه دور باشید. به خاطر داشته باشید که نمک و کلر می تواند برای موهای شما مضر باشند؛ از این رو هر گاه از استخر و دریا برگشتید، موهای خود را کاملا آبکشی کنید.
استفاده از محصولات چند کاره
برای درخشندگی موهای خود به دنبال محصولاتی باشید که هم موهایتان را به طور مناسب تغذیه کنند و هم آن را درخشان نمایند. برای این کار می توانید از نرم کننده های مخصوص کمک بگیرید که فرمولاسیون خاص آن ها، تمامی تارهای موی شما را از درون ترمیم می کند.
محافظت از موها در برابر اشعه مضر خورشید
نور خورشید می تواند به موهای شما و به ویژه رنگدانه های آن آسیب بزند. این عامل در رنگ پریدگی موها بسیار تاثیرگذار است. این امر به خصوص زمانی که شما به ایده آل ترین رنگ موی آمبره رسیده اید، بسیار ناراحت کننده خواهد بود. برای محافظت از موها در برابر نور خورشید می توانید از کلاه و روسری استفاده کنید.

رنگ موی شیراز با رنگهای 2020

رنگ موی شیراز در بهترین آرایشگاه

با پیشرفت روز به روز حوزه رنگ و مش، سبک های جدیدی از رنگ کردن موها وارد عرصه زیبایی شد که یکی از آن ها، آمبره است. روش آمبره بدین صورت است که رنگ از ریشه مو تیره بوده و به مراتب هر چه به سمت ساقه و نوک موها می رود، روشن تر می شود. حتی می توان بدون آسیب رساندن به ریشه موها، این قسمت را رنگ نگذاشت و مواد گذاری را از ساقه موها شروع کرد. از آن جایی که روش آمبره بسیار نوپا بوده و به تازگی وارد بازار کار زیبایی در ایران شده است، بسیاری از خانم ها در پی یافتن مراکز معتبر و حاذق برای انجام این کار هستند. 

اینرا هم بخوون:
 

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn

رنگ مو

مقالات رنگ و مش

فرمول رنگ روشن قشنگ بدون دکلره

فرمول رنگ روشن قشنگ بدون دکلره

فرمول رنگ روشن قشنگ بدون دکلره فرمول رنگ روشن زمینه پایه 7و8 :طبیعی دودی بژ یه سانت شرابیلایتها پایه 10 و11:بژ کمی پلاتینه طبیعی. یه سانت سیلور دو سانت شرابی چندتا فرمول رنگ روشن قشنگ بدون دکلره : ۱_رنگ شکلاتی ۷ . موکا ۷. پلاتینه طلایی . نقره ای ده.سانت . سه…
آموزش رنگ و مش مو در اصفهان

آموزش رنگ و مش مو در اصفهان

آموزش رنگ و مش مو در اصفهان توجه.توجه...آغاز جدیدترین دوره آموزش رنگ و مش مو در اصفهان ♥️♥️♥️♥️♥️♥️👇👇 🔴آموزش مش با فویل 👉👉 🔴آموزش آمبره.سامبره.بالیاژ 👉👉 🔴آموزش بلیچینگ و رسیدن به پایه بالا بدون آسیب 👉👉

خدمات رنگ مو در اصفهان

خدمات رنگ مو در اصفهان
خدمات رنگ مو در اصفهان به کارگیری انواع تکنیکهای رنگ و مش مو در سالن زیبایی الهه اسکندری…

آموزش رنگ مو

آموزش رنگ مو
برای اینکه آموزش رنگ مو را کامل متوجه شید باید بدونین رنگ ساز چیه واریاسیونها را بشناسید…

آرایشگاه رنگ مو مشهد

آرایشگاه رنگ مو مشهد
آرایشگاه رنگ مو مشهد دوام رنگ مو خدمات رنگ مو در مشهد آرایشگاه رنگ مو مشهد سلام خانمهای…

چند ترکیب برای رنگساژ

https://haircolor.artnails.ir/%D9%81%D8%B1%D9%85%D9%88%D9%84-%D8%B1%D9%86%DA%AF-%D9%85%D9%88.html
چند ترکیب برای رنگساژ کرم دودی : C8 و ۱۰٫۰ با اکسیدان ۶ روی پایه ی ۹ دکلره کرم چرک : ۹٫۱۶…

Share this post

Submit to DeliciousSubmit to DiggSubmit to FacebookSubmit to Google PlusSubmit to StumbleuponSubmit to TechnoratiSubmit to TwitterSubmit to LinkedIn